Digital Marketing Pricing Packages

DARMOWY OKRES PRÓBNY

FREE

Brak ukrytych opłat

Analiza słów kluczowych

Bezpłatna wycena słów kluczowych. Analiza strony pod kątem optymalizacji. Sprawdzenie ruchu dla fraz kluczowych. Sprawdznie kosztów kampani Adwords.

Podstawowy raport SEO
Optymalizacja strony głównej
Utworzenie mapy XML witryny
Stworzenie konta search console

MAŁY BIZNES

300PLN

Idealne dla blogerów/ Start up-ów / Małego biznesu z ograniczonym budżetem.

Analiza słów kluczowych

Bezpłatna wycena słów kluczowych. Analiza strony pod kątem optymalizacji. Sprawdzenie ruchu dla fraz kluczowych. Sprawdznie kosztów kampani Adwords.

Podstawowy raport SEO
Optymalizacja strony głównej
Wygenerowanie mapy XML
Optymalizacja witryny w narzędziach
Placeholder content, click to edit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Optymalizacja medii społecznościowych
Raporty miesięczne

ENTERPRISE

od 700PLN

Idealne dla sklepów, dużych firm które mają cel zwiększyć udział sprzedaży dzięki wyszukiwarce i marketingowi internetowemu.

Analiza słów kluczowych

Bezpłatna wycena słów kluczowych. Analiza strony pod kątem optymalizacji. Sprawdzenie ruchu dla fraz kluczowych. Sprawdznie kosztów kampani Adwords.

Raport SEO i pozycjonowania
Optymalizacja strony gównej i podstron
Utworzenie mapy XML witryny
Zarządzanie w Search Console
Optymalizacja medii społecznościowych
Raporty miesięczne
Wsparcie mailowe
Wsparcie na czacie
Utworzenie bloga i promocja

Naszą misją jest zwiększenie ruchu na stronach naszych klientów, budujemy długotrwałe rezlacje z naszymi klientami

Frequently Asked Questions

Czy trzeba dodać stronę do wyszukiwarki?

Prosta odpowiedź brzmi: nie, przesłanie strony do wyszukiwarki nie jest konieczne. Większość wyszukiwarek, w szczególności Google, indeksuje strony, podążając za odnośnikami. Zgodnie z tą logiką, pojedynczy link wejściowy z poprzednio zindeksowanej strony będzie identyfikował twoją stronę do wyszukiwarki.

Co to są płatne wyniki wyszukiwania?

Wiele firm SEO oferuje płatne wyniki wyszukiwania (Adwords), my także możmy zwiększyć widoczność Twojej witryny przez linki sponsorowane. Dzięki czemu osiągniemy maksymalizację widoczności dla potencjalnych klientów.

Czy linki przychodzące do mojej strony mogą zaszkodzić?

Odpowiedź jest jasna i prosta: Nie, linkowanie przychodzące nie może zaszkodzić twojemu rankingowi wyszukiwania. Jeśli linki przychodzące miały zaszkodzić twojej pozycji, twoi konkurenci nieustannie linkowaliby do Twojej strony z farm linków. Taki scenariusz jest poza twoją kontrolą. Z tego powodu Google nie może penalizować Twojej witryny za jakiekolwiek linki przychodzące.

Czy blogi są dobre dla SEO?

To, czy blogi są dobre dla celów SEO, w rzeczywistości nie ma znaczenia - treść jest kluczowa. Blogi to po prostu platformy do publikowania. Mimo to możliwość tworzenia wysokiej jakości treści na bieżąco może być znacznie łatwiejsza dzięki wykorzystaniu oprogramowania blogowego - zwłaszcza dla użytkowników nietechnicznych.

Co zrobić aby moja witryna była przyjazna wyszukiwarkom internetowym

Najlepszym sposobem, by Twoja witryna była bardziej przyjazna dla wyszukiwarek, jest często po prostu dodawanie więcej tekstu. Tekst musi być dobry i wartościowy dla internautów, dodatnie tekstu ze słowami kluczowymi spowoduje to, że wyszukiwarki będą indeksowały nowe podstrony w Twojej witrynie, wzrośnie SITE Twojej strony i widoczość podstron.

Więcej o SEO

Linki przychodzące są bardzo ważne. W rzeczywistości pozyskiwanie back-linków może być najważniejszą rzeczą w SEO. Niemniej jednak właściciel strony nie powinien "wyszukiwać" ani "polować" na linki. Jeżeli prezentowana treść jest interesująca, użyteczna i / lub ważna, istnieje naturalna tendencja wśród użytkowników do dzielenia się informacjami.